Hot Stone Massage

Bij deze massage wordt gewerkt met stenen die opgewarmd worden tot een temperatuur van ongeveer 45 tot 50 graden. De warmte afkomstig van de stenen geeft een diepe ontspanning. Het gewicht van de stenen geeft een druk met effect op de spieren.

De combinatie van warmte en beweging maakt dat de massage dieper in het spierweefsel inwerkt. Dit maakt de massage behandeling dieper en effectiever. Bovendien vergroot het gebruik van warmte het gevoel van welzijn en geborgenheid.

Het lichaam wordt aangenaam warm en de doorbloeding wordt gestimuleerd. Door de warmte worden de afvalstoffen beter afgevoerd. Een ander effect van de Hot stone massage is dat de spieren en de huid versoepelen.

Deze massage is ideaal voor mensen met:

• rug- en nekklachten
  • slechte doorbloeding
  • spierpijn
  • aandoeningen aan de luchtwegen
  • Ook is het een goede manier om stress te verlichten.

De behandeling:

De warme stenen worden eerst op het lichaam worden gelegd om de spieren te verwarmen en ontspannen. Hierna volgt de massage met een warme etherische olie en daarna de massage met de warme stenen.

Hotstone massage is heerlijk bij:  Hotstonemassage2

Stress, spierproblemen, spanning, vermoeidheid, gewrichtsproblemen zoals reuma (mits geen actieve ontsteking), artrose, slechte doorbloeding. Ook bij fibromyalgie en spijsverteringsproblemen kan een Hot Stone massage verlichting bieden.

Hotstone massage is niet geschikt voor:

Diabetes, bij te hoge bloeddruk, bij koorts, eczeem en besmettelijke huidziektes, algemene infectieziekten (griep, verkoudheid, keelontsteking), mensen die chemotherapie ondergaan of geneesmiddelen tegen kanker gebruiken; alle kankerpatiënten die geen toestemming van hun behandelend (huis)arts hebben;

Hot Stone Massage; Een weldaad voor lichaam en geest!

Reserveer nu een afspraak